אלו סוגי פרחים טריים הכי עמידים בבית


 

אלו סוגי פרחים טריים הכי עמידים בבית

כשאנו מקבלים זר פרחים הוא יעמוד עלפי רוב בסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את תחום סידורי הפרחים בכלל ומשלוחי הפרחים בפרט. לכן הזר יגיע במצב טרי וללא פגם.
מרגע שנמצא הזר ברשותנו מתחיל תהליך של בלאי טבעי ולבסוף מגיע הרגע הבלתי נמנע בו עלינו פשוט להשליך את הזר כולו לפח האשפה.
לסוג הפרחים ששימשו ביצירת הזר יש משקל רב בקביעת אורך חיי הזר ולכן מעניין לדעת אלו סוגי פרחים טריים הכי עמידים בבית.

כל מי שמקבלים מדי פעם זר פרחים מכירים את ההתלבטות באשר להיכן להציבו כדי שנהנה ממנו כמה שניתן עד שיחדל להיות מספיק נאה ונאלץ להיפטר ממנו. כל עוד הזר במצב טוב הוא מוסיף הדר לאזור בו הוא מוצב ומהווה תזכורת מבורכת לאירוע שלכבודו זכינו לקבלו.
אולם כאשר הפרחים כבר אינם במיטבם אנו נידונים להיות בעלי דעה חצויה, מצד אחד אנו רוצים להמשיך ולהחזיק בו, הפרחים עדיין נאים במידה זו או אחרת ונסיבות קבלת הזר עדיין טריות למדי. מנגד זר פרחים נבולים למחצה אינו מהווה תוספת נעימה לעיין.

ישנם צעדים שונים שניתן לנקוט על מנת להאריך את חייהם של זרי פרחים.
באופן כללי, פרחים ינבלו לאט יותר ככל שנשכיל להאט את קצב ייבוש הפרחים ונאפשר להם להמשיך לקבל אספקת מים דרך הגבעול כאילו היו עדיין מחוברים לשורשיהם. 
בהנחה כי אנו מטפלים בכל זר פרחים שברשותנו באופן זהה נגלה במהרה כי זנים מסוימים של פרחים יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאחרים. למרות זאת, לא כל כך פשוט לקבוע אלו סוגי פרחים טריים הכי עמידים בבית.

הסיבה לקושי בגילוי זני הפרחים הטריים מאריכי החיים היא התגובה השונה של פרחים מסוגים שונים לתנאי מזג אוויר, בעיקר לטמפרטורה ולחות.
באופן כללי פרחים עונתיים יטו להחזיק מעמד זמן רב יותר בתקופת עונת השנה של פריחתם הטבעית. מכיוון שרוב הפרחים המשמשים בסידורי פרחים גדלים בחממות ונסחרים בין מדינות כמעט כל סוגי הפרחים זמינים בחנויות הפרחים במשך כל ימות השנה. אם נרצה להזמין זר שיחזיק מעמד זמן רב ככל שאפשר טוב נעשה אם נתייעץ עם בעלי המקצוע בחנות ונבחר בפרחים המתאימים ביותר לעונה.

למרות כל האמור לעיל יש בכל זאת פרחים הנחשבים באופן כללי עמידים יותר מאחרים. להלן רשימת פרחים פופולאריים לפי סדר עמידותם, ובכן אלו פרחים טריים הכי עמידים בבית?
במקום הראשון הורד, בהמשך הציפורן, ציפור גן עדן, החרצית והחמנית. עוד פחות עמידים הם הסייפן והשושן הצחור. סחלבים עמידים רק כל עוד הם בעציץ, המשך גידולם בבית מחייב אספקת תנאים אופטימאליים אחרת מרגע שכל הניצנים פרחו ונבלו ידעך הצמח עד שימות כליל.
 

השוואת מחירי פרחים בכל הארץ!!

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> עולם החי והצומח >> אלו סוגי פרחים טריים הכי עמידים בבית